Elvontságok

Friss topikok

  • Betűszedő: Nekem tetszik a KKP, már csak azért is, mert viccet csinál a politikából és jó viccet :) A nagy do... (2010.08.20. 14:58) Önkormányzai Választások 2010

Linkblog

Archívum

Moslékfőző Bartos Csaba István (a nagy filozófus) verse

2010.08.18. 11:41 realadam

Moslékfőző Bartos

 

Az egész eddigi történelem egy moslék volt!

Moslékok voltak a királyok, az egyház, a föld-

Birtokosok, egyszóval az emberek! Rajtam

kívül ma is moslék mindenki!!! Azért lettem

én a NAGY BARTOS, Nagy Moslékfőző Mester,

hogy a sok történelmi hulladékot, szemetet bele

dobáljam az egész világmocskát, a hatalmas

 üstömbe, és trutyivá főzzem. Az így elkészült

kutymalékot, az utolsó csöppig fölzabálom és

mindent elbíró vasgyomrommal megemésztem

majd kiszarom!!!

Szólj hozzá!

Címkék: csaba vers filozófia istván bartos moslékfőző

A bejegyzés trackback címe:

https://elvontsagok.blog.hu/api/trackback/id/tr62230283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása